14 July 2012

Lomalauantaina

Aloitin vihdoin oikean kesäloman ja huomenna hyppään tyttöjen kanssa koneeseen ja suuntaan kohti Italiaa! Viikko Toscanan auringossa ilman tietokonetta tekee varmasti tosi hyvää. Tämä lauantaipäivä kului kuitenkin Bremenissä rennoissa tunnelmissa. Kävimme herkullisella brunssilla ja illalla poikkesimme vielä Breminalessa. Nyt pitää vielä vähän pakkailla...

Sono finalmente in vacanza e domani parto per l'Italia con le bambine. Una settimana sotto il sole di Toscana, senza il computer, mi farà sicuramente bene. Oggi abbiamo comunque passato la giornata a Brema in tutto relax. Siamo stati al brunch e la sera siamo andati a vedere la Breminale. Ora devo ancora continuare a fare le valigie...

I have finally started my summer holidays and tomorrow I will fly to Italy with our girls. A week under the Tuscan sun, without a computer, will do me so good! Today we spent a relaxed Saturday in Bremen. We had a lovely brunch and in the evening we went to Breminale. Now I will still have to finish packing...






sateenkaari ilman sadetta / arcobaleno senza pioggia / rainbow without rain


No comments:

Post a Comment